ManDo4ever.ba7r.org-منتديات ماندوفورافر
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي


 
الرئيسيةصيانهس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
الصفحه الرسميه لمنتديات ماندوفورافر ع الفيس بوك

شاطر | 
 

 شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Asmaa
ملكه المنتدى
avatar

معلومات العضو :

الـبـلـد الـبـلـد :
المـهنه المـهنه :
الهوابه الهوابه :
المزاج المزاج :
الجنس الجنس :
عارضه احترام القوانين عارضه احترام القوانين : عارضه احترام القوانين1
اوسمة العضو اوسمة العضو : ملكه المنتدى
عدد المساهمات : 220
تاريخ التسجيل : 14/07/2010
العمر : 23
الموقع : www.mando4ever.ba7r.org

مُساهمةموضوع: شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011   2011-03-04, 22:47


انهارده هنضحك على اصحابنا




يالا ومش هطول عليكم بقى
واللى مش هيكتب رد حلو هبقلشوه !!
ههههههههههههه













عينيا بتحبك

وقلبي بيحبك


وحضني بيضمك


ده يبقى ايه




سفالة وقلة أدب






مميزات الشاب المصري :


1


2


3


4


إبن ------تييييت----- مفيهوش ولا ميزه ..








أهديك قول الشاعر :


يا واخدني في حبك على سهوه


خبيني في عبك لاستهوى






عشمني بالمحبة وشعلقني بالهوا


حايلته حبة حبة زودها واتلوى


وأحايل فيه يا حبيبي أنا قلبي بيتكوى


عذبني معاه كتير وعذابي مالوش دوا


من بعدك يا حبيبي قلبي خلاص اتشوى


هفضل احبك احبك وحبك عمره ما ينزوى


بحبك بحبك يا عمري وهفضل احبك لحد اما ضهري ينحنى






والله ليك وحشة كبييييييييييييييييييييييرة ومعاها عيالها بيعيطوا وبيقولوا عاوزين نشوف الاحباب






بهدوء


وبدون مشاكل


ولا زعل


مش عايزه


رسايلك نهائيا


تنقطع عني






تم خصم 3 جنيهات من رصيدك


عانت الموبيلات الفقيرة خدمة شحتني شكرا ..






على رأي المثل :


يا مخلص على القرد رصيدك


يخلص الكارت ويهرب القرد من ايدك




ممكن تقرب ودنك


انا عندي سر خطير


أنا


بحب


محشي ورق العنب






يا يا يا


يا معذبهم


يا قاهرهم


يا مشتتهم


يا واحشهم


المرسل : واحد منهم






لو عايز تقطع علاقتك بيا اضغط السهم لأسفل


كنت عارف إنك نذل وهتعملها






لجمالك


لعزوبتك


لرقتك


لسحرك


لجاذبيتك


استعمل قاتل الحشرات ريد






نفسي تكوني جنبي عالسرير دلوقتي


بالليل


والدنيا ظلام


وتحت اللحاف


علشان تشوفي ساعتي وهيا بتنور في الضلمة






يا عسل يا ناسينا


لملمت النمل علينا


انت بعيد وهما


نازلين قرص فينا






حنيت محنتش بحنلك


رنيت مرنتش هرنلك


اتكلمت متكلمتش هكلمك


من الآخر هجننك






لو حسيت إن الدنيا مظلمة " إذكر الله "


ولو حسيت إنها لسه مضلمة " قوم صلي ركعتين "


ولو حسيت برضه إنها لسه مضلمة : " متستغباش بقى وقوم ولع النور






عزيزتي الأنثى : احتفظي معك دائما


بصورة لشريك حياتك


وضعيها في محفظتك


وكلما مررت بضائقة أو مصيبة


انظري إليها لتتذكري






إن طلاسم الوهم المموج في أساطير البعد البلوري


تعطي دوزنة ممسوقة في منتهى اللاشعور


الممتد في دهاليز العدم الأزلي إلى سراديب الفراغ السرمدي


فتتقوقع وتتحوصل وتنحصر في جملة واحدة :


العوافي وإيه الاخبار








حركة لما بتعملها الست بلسانها الراجل بيموت فيها ؟


تحط لسانها في بؤها وتسكت






الإمتناع عن التدخين قرار صعب


يحتاج إلى :


تفكير عميق


تركيز


مج شاي


وسجارتين ..






نأسف لإزعاجكم


دورة التنبية الليلية للأطفال


قوم إعمل " بي بي " وارجع نام تاني






شنخبت السفاتر لتوعكم


فصارت تقعنش في طنيس الزلحبص


( صارت : أي أصبحت ) ...






هذه الحروف ( ب . ح . ب . ك )


تحمل معاني كثيرة


ب = بتمنى أشوفك


ح = حبيت لقياك


ب = بدوب في هواك


ك = كداب في كل كلمة قولتها








بالمطوة أغزك لو قلبك وزك يوم تنساني


وبالموس في وشك لو قلبك غشك في حناني


وبالطوب أنشك لو فكرت في حد تاني


إمضاء : مجرم في حبك ..






مبيض للوجه


مهدئ للأعصاب


بدون آثار جانبية


ونتائجة مضمونة


الكلور ...






" مصايب الحب "


ذكي + ذكية = حب


ذكي + غبية = حمل


غبي + ذكية = جواز


غبي + غبية = فضيحة






كل يوم يموت حمار في الشارع


إذا كنت عايش


اديني رنة


عشان اطمن عليك






للزوج المصري أربع زوجات


واحده فلبينية : تخدمه


وواحده سورية : تطبخله


وواحده لبنانية : تدلعه


وواحده مصرية : تطلع عينة وعين التلاته دول ..






Bsssssssssssss


Enta


Aiwa enta


Ya amar enta


Yalaziz enta


Ya gamel enta


Ya hayaty enta


Ya asal enta


Ya alb yenta


" wahashteny "






الآن


وحصريا


ولأول مرة


على شاشة تليفونك


استحمى


تاخد صابونة هدية ..








تعريف الطالب المدرسي :


هو كائن نصف حي شبه ميت


مخنوق يوميا


مطحون دراسيا


مقهور منهجيا


ومن الضغط أصبح غبيا


ومن بعد النتيجة اتهطل رسميا






يوم ما تحس بضيق وانك


حزين والدمعه بتنزل من عينك


متتصلش بيا أنا مش ناقصك








أنا بلبل وانت كناري


انا ضلمة وانت نهاري


انا جحا وانت حماري




بنات 2010 :


موبايل فشخره


عباية مخصرة


طرحة مبخرة


ومن جوه قردة مصورة






للشباب 4 كذبات :


ما بشربش


مبقعدش على القهوه


مبكلمش غيرك


هتجوزك














س/ايه هو الحيوان الاخضر الصغير الي بياكل الزلط؟


ج/هو ابن الحيوان الاخضر الكبير الي بياكل الزلط




س/ايه هو عكس كلمة كونكريت؟




ج/لا تكن كريت




س/ايه هو عكس كلمة تلميذات؟




ج /don't tell me taht




س/ليه الثعلب تخين؟




ج/عشان الثعلب fat fat




س/حاجة ماشية على الارض وبتعمل ززززز ايه هي؟




ج/صرصار راكب موتسكيل




س/طيب ناس دخلوا شقة عرفوا انه فيها صراصير.. عرفوا ازاي؟




ج/لقوا الموتسكيلات راكنة جنب البلاعة




س/تعرفي تقولي فرقين بين الليمون والزيتون؟




ج/1-فيه ليمونادة ومافيش زيتونادة




تقدري تقولي الناس لاموني لكن ماتقدريش تقولي الناس زاتوني




س/طيب تعرفي 4 فروق بين البطة والوزة؟




ج/1-فيه رحالة اسمه ابن بطوطة لكن مافيش رحاله اسمه ابن وزوزة




تقدر تبلبطي في البحر لكن ماتقدريش تبلوزي فيه




كلنا تنغطى في البرد ببطانية لكن ما نقدرش نتغطى بوزانية




الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها




س/طيب تعرفي تقولي 5 فروق بين الفيل والنملة؟




ج/1-رجل الفيل ممكن تنمل لكن رجل النملة مش ممكن تفيل




البيت ممكن يبقى فيه نملية لكن مش ممكن يبقى فيه فيلية




تقدري تاكلي سمك فيليه لكن مش ممكن تاكلي سمك نملية




كل واحد له بروفيل لكن مالوش برونملة


س/ايه الفرق بين الفيل والبرغوث؟




ج/الفيل ممكن يتملى براغيث لكن البرغوث مش ممكن يتملى فيلة




س/ايه عكس زمان؟




ج /the woman




س/ليه الكتكوت مابيعرفش يكذب على الفرخة؟




ج/لانها فاقساه




س/ليه القطار بيوقف عند المحطة؟




ج/ عشان مابيعرفش يقعد




س/طيب وليه مشي بعد كده؟




ج/عشان زهق بعد كده




س/طيب بيضة وقعت من الطيارة وماتكسرتش ..تفتكري ليش؟




ج/ ربنا ستر




س/طب بيضة وقعت من البرج وماتكسرتش .. ليش؟




ج/وقعت على الناحية المغسولة بمعجون الاسنان كرست










b7bk ya temoo

دايما معاك لو ف الخيال حبيبي مهما
الوقت طال وكاني حاسس من زمان في يوم
هنبقي لبعض زي ماقلبي قال

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Des:ManDo
الادارة العامة
avatar

معلومات العضو :

الـبـلـد الـبـلـد :
المـهنه المـهنه :
الهوابه الهوابه :
المزاج المزاج :
الجنس الجنس :
عارضه احترام القوانين عارضه احترام القوانين : عارضه احترام القوانين1
اوسمة العضو اوسمة العضو : الادارة العليا
عدد المساهمات : 836
تاريخ التسجيل : 07/06/2010
العمر : 98
الموقع : www.mando4ever.ba7r.org

مُساهمةموضوع: رد: شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011   2011-03-04, 23:48

ههههههههههههههه
هموت من الضحك يخربيت كلامك الجامد



..........................
منتديات ماندوفورافر
.................
للابداع عنوان

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mando4ever.ba7r.org
زين محمد زين
عضو مشارك
عضو مشارك
avatar

معلومات العضو :

الـبـلـد الـبـلـد :
المـهنه المـهنه :
الهوابه الهوابه :
المزاج المزاج :
الجنس الجنس :
عارضه احترام القوانين عارضه احترام القوانين : عارضه احترام القوانين1
عدد المساهمات : 37
تاريخ التسجيل : 04/03/2011

مُساهمةموضوع: رد: شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011   2011-03-04, 23:57

بجد نكت حلوه اوى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Asmaa
ملكه المنتدى
avatar

معلومات العضو :

الـبـلـد الـبـلـد :
المـهنه المـهنه :
الهوابه الهوابه :
المزاج المزاج :
الجنس الجنس :
عارضه احترام القوانين عارضه احترام القوانين : عارضه احترام القوانين1
اوسمة العضو اوسمة العضو : ملكه المنتدى
عدد المساهمات : 220
تاريخ التسجيل : 14/07/2010
العمر : 23
الموقع : www.mando4ever.ba7r.org

مُساهمةموضوع: رد: شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011   2011-03-08, 20:06

شكرا مندو
شكرا زين
علي ردودكم الجميلة



b7bk ya temoo

دايما معاك لو ف الخيال حبيبي مهما
الوقت طال وكاني حاسس من زمان في يوم
هنبقي لبعض زي ماقلبي قال

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حلويات ليبية ................ مع الصور
» صور روماتسية جميلة
» كلام مضحك وهو عن مدرس مصـري يسأل طالب اسئلة منوعة والطالب يرد عليه بأغاني متنوعة
» صور سيارة lexus gs 2011
» حصريــا :: ألبوم اكمل ::لس قادر 2009

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ManDo4ever.ba7r.org-منتديات ماندوفورافر :: ~¤ô¦§¦ô¤~ المنتديات العامه ~¤ô¦§¦ô¤~ :: النكت والمسابقات والالغاز-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
الصفحه الرسميه لمنتديات ماندوفورافر ع الفيس بوك